TOP NEWS

vineri, 19 noiembrie 2010

Creaza-ti un BOT personal pe Xat in 3 pasi

Daca detii un chat preluat de xat (Ex. Copilarii) si nu are cine sa iti faca treaba cand tu nu esti conectat, ai posibilitatea sa iti creezi un robot cu ajutorul celor de la XATtenger. Acesta te va intampina cu mesaj de "bine ai venit", va da kick pentru limbaj neadecvat si ban, daca unii useri persista in a injura. Partea proasta este ca nu cunoaste decat 4 limbi (printre care, bineinteles, nu este si limba romana).

Pasul 1:
Creaza un user pe  http://xat.com cu conditia ca numele sa fie insotit de terminatia "BOT" (Ex. CopilariiBOT) si completeaza formularul:





Pasul 2:

Loginati-va pe pagina unde administrati chatul si selectati deblocare si neprotejare, ca si in imaginea de mai jos.


Pasul 3:

Introduceti date de admin ale botului, stabiliti-i homepage si URL catre avatar, datele xatului ... si gata. Datele se pot modifica si ulterior. Stabiliti-i optiunile in functie de preferintele dvs.: limba, politica de publicitate, restrictii privind limba si a nickname-ului, lista neagra cu cuvinte banate, iar pe viitor se lucreaza si la powers, spam, flood, membrii, moderatori etc. Daca nu va descurcati ma gasiti pe http://erika.wall.fm/ care include xatul http://xat.com/copilarii si voi incerca sa va ajut.

P.S. adresa unde va puteti crea robotul este http://www.xattenger.com

   Bafta!

10 comentarii:

Alin spunea...

Sal Te rog Ajutama Si pe Mine Cu BOT-ul Ca nu merge :( Add Alin.costel91 Ms

Erika spunea...

Sorry. Eu nu te pot ajuta. Daca intri pe pagina lor vei vedea ca sunt in mentenanta. Siteul promite ca vine cu lucruri noi. Asteptam sa vedem.

Unknown spunea...

Hey am incercat! Nu-mi merge, am facut primii 2 pasi, dar la al 3 lea nu inteleg mai nimik. Imi poti explica mai amanuntit te rog? tu vorbesti in pasul 3 despre BOT ca si cum ar fi un robot, dar la mine apare ca si o persoana xat, daca ma intelegi, nu are functii speciale de robot. Te rog, ajuta-ma :)

edy spunea...

pai am facut tot ce scrie si la mine apar tot eu doar steluta sa schimbat atata tot nu mai inteleg nimic sincer !!

dj.tataie spunea...

nu ma lasa sa ma inregistrez pe xattenger dc oare? ma arunca de fiecare data cand completez pt inregistrare plzzzz ajutatima !!!

Anonim spunea...

Nu merge sa te inregistrezi:|

COSMIN spunea...

nu merge deoarce dupa cate am inteles eu de pe teritoriul romaniei nu merge sa iti faci cont

dj.mihay spunea...

nu o sa va mearga doar si numai daca aveti un power..si platiti la xat o taxa lunara...asadar trebuiesc cumparati acei poweri.

Unknown spunea...

Trebuie Sa Aveti Un Powers Bot Care costa ca sa activati botool

Anonim spunea...

salut!! ma ajutati si pe mine cu BOT-ul ca nu mergee:((( (Add nicudragnea120)va rogg mult!!

Download programe gratuite cu licenta