TOP NEWS

marți, 23 iunie 2009

Tarja Turunen live la Bucuresti - interviu

Tarja Turunen, fosta vocalista a trupei Nightwish e pe cont propriu, magica si mai frumoasa ca niciodata. Cu primul ei album, "My Winter Storm", a reusit sa-i impresioneze si pe cei mai sceptici fani rock, dar si pe iubitorii muzicii clasice. Bucurestiul este ultima oprire a sopranei in turneul european "Summer Storm", dupa Budapesta. Urmeaza un an plin: Tarja va fi cap de afis la un festival de muzica clasica din tara natala Finlanda, isi va continua concertele din acest turneu si, spre sfarsitul lui 2009, va sustine o serie de sapte concerte de colinde. Despre noul album, Tarja nu spune decat ca e proiectul ei de suflet. S-a implicat in fiecare din cele 20 de piese lucrate pana acum, marturisind ca-i va veni greu sa aleaga dintre "copilasii ei". Artista si-a construit un studio cu o acustica speciala in Finlanda, unde spera sa-si inregistreze in intregime noul disc. "Nu am nevoie de mare lucru, de fapt, am cantat si in garaje... nu vreau ceva care sa arate extraordinar, ci sa sune natural. Caut acustica perfecta", explica Tarja. Soprana admirata pentru vocea ei uimitoare nu a uitat ca poti invata ceva nou oricand si exerseaza regulat cu un profesor de canto din Buenos Aires. Cat despre disciplina de turneu, solista o defineste deja ca pe un stil de viata. "Cu totii avem zile bune si mai putin bune. Fanii mei, insa, nu trebuie sa stie niciodata cand am o zi proasta", declara ea. Artista are o relatie speciala cu admiratorii ei, pentru care tine un blog. "Am pierdut multe lucruri din trecutul meu... pentru ca pur si simplu nu pot tine minte totul. Calatoresc mult si blogul ma ajuta sa-mi amintesc locuri si oameni speciali", spune Tarja. Cantareata considera ca a fi pe cont propriu nu e mai dificil, ci doar diferit: "Toate deciziile si implicit toata responsabilitatea imi revin. Dar fac lucrurile exact asa cuim imi doresc!", explica ea. Tarja se implica 100% in muzica ei ("Am capul plin de muzica, nu stiu daca as mai avea energie si timp sa joc si-n filme... dar mi-ar placea sa fac soundtrack-uri!") si considera ca nu si-a atins inca apogeul ca autor de cantece: "Vreau sa compun o piesa dupa care lumea sa ma recunoasca mereu, cum a fost Bohemian Rhapsody pentru Queen. Inca nu am scris cantecul perfect, dar il caut...". Pe tot parcursul turneului european, Tarja Turunen a fost urmata indeaproape de fanii ei, concertele fiind "camera-friendly" (spectatorii au putut filma si fotografia orice moment al show-urilor). Exista chiar si un fan club al artistei in Romania, reprezentantii fiind prezenti si la conferinta de presa. http://www.showbiz.ro/muzica/4588896-tarja-turunen-aduce-o-furtuna-de-vara-la-bucuresti-poze-video#galerie_mare

0 comentarii:

Download programe gratuite cu licenta