TOP NEWS

duminică, 16 august 2009

Bancurile zilei

Doi politisti intra intr-o librarie. Dupa un moment de ezitare, vinzatoarea ii intreaba: -Ce-i baieti, ploua afara? ----------------------------------------------- La serviciul "Personal" se prezinta un barbat. -Va rog sa ma angajati, zice el, am 9 copii! -Bine, bine, i se raspunde, dar ce altceva mai stii sa faci? ------------------------------------------------------ Daca Adam si Eva ar fi fost chinezi, am fi inca in paradis, deoarece ei ar fi ignorat marul si ar fi mincat sarpele. ------------------------------------------------------ Patru barbati stau de vorba la o sticla de vin. Se ajunge inevitabil la performantele sexuale. Primul: Eu fac sex cu nevasta-mea o data pe luna. Al doilea: Eu de doua ori pe luna. Al treilea: Eu o data pe saptamana. Al patrulea: Eu de doua-trei ori pe saptamana. Primul catre al patrulea: Da' tu nici n-ai nevasta! Al patrulea: Aah, pai nu despre a ta era vorba? ------------------------------------------------------ Sotia: Iubitule... Ce faci? Sotul: Nimic. Sotia: Nimic?.. Pai de-o ora tot studiezi certificatul nostru de casatorie. Sotul: Cautam data expirarii! ------------------------------------------------------ Barbatul isi prinde sotia cu amantul: - Ce face individul asta in patul nostru? - Minuni... ------------------------------------------------------ Merge un pervers prin cartieru cu bordeluri si chestii d-astea si trece pe linga un sex-shop. Vede un afis mare in vitrina: CEL MAI TARE SEX ORAL DIN VIATA TA _ CU O MAIMUTA _ NUMAI 5 $. Intra perversu repede in magazin si-l intreaba pe patron: - Ce scrie pe afisu ala bai? - Pai ce, nu stii sa citesti? - Pai ba, da de unde stiu io ca-i cel mai tare sex oral, ha? Daca dau banii aiurea? - Pai ai 5 $ la tine? - Da. - Da-i incoa si ia maimutica si mergi cu ea dupa colt. Si daca nu ti-a placut iti dau banii inapoi. Da perversu banii si merge cu maimutica dupa colt. Da asta cea mai tare m..e din viata lui. Tipu ia maimutica si fuge bucuros cu ea acasa. Suna la usa si deschide nevasta-sa. - Ce faci mai, ce-i cu maimuta asta? - Gura! Ia-o, invat-o sa gateasca si dupa aia fa-ti bagajele si dispari! ------------------------------------------------------ Intrebare:de ce isi "boteaza" barbatii penisurile? Raspuns:le place sa se tutuiasca cu cel cu care iau cele mai importante decizii! ------------------------------------------------------ O domnisoara intra intr-un magazin de articole de sex. Se uita ea indelung printre penisurile artificiale, nestiind ce sa aleaga. in cele din urma spune: - As dori sa-l iau pe ala rosu... - Domnisoara, imi pare nespus de rau dar termosul meu nu este de vinzare... ------------------------------------------------------ Un om ingrijorat merge la doctor. -Ce s-a intampat? il intreaba doctorul. -Pai, Dom' Doctor, mi s-a invinetit un coi. Doctorul il dezbraca, il consulta dupa care zice:-Omule,imi pare rau dar trebuie extirpat. -Pai si eu ce fac? -A, nu-ti fa probleme ca se poate si cu unu. Il opereaza, omul e bine, e multumit dar dupa o luna vine iar la doctor. -Dom' Doctor, mi s-a invinetit si celalalt coi. Il consulta doctorul dupa care constata ca trebuie extirpat si acesta. -Pai si eu ce fac? -Lasa ca se poate si fara. Il opereaza doctorul, ii pune si o punga si omul e multumit. Dupa un timp vine iar la doctor. -Domnule, mi s-a invinetit si p***. -Vai, e grav de tot trebuie operat imediat Il opereaza doctorul dupa care ii monteaza pacientului un tub. Acesta se descurca cum poate o vreme dupa care vine iar la doctor. -Domnule Doctor sunt disperat, mi s-a invinetit si tubul. Se dezbraca omul, il consulta doctorul, dupa care ii spune incurcat:-E de la blugi. ------------------------------------------------------ Cica era odata Superman si zbura deasupra unui zgarie-nori.La un moment dat o vede pe Femeia-Fantastica intinsa pe un bloc exact in pozitie,cu picioarele desfacute.Superman excitat sta si se gandeste si ajunge la o concluzie:"Bai, ia uite ce bine arata Femeia-Fantastica!Ce ar fi sa o fut,ca si asa sunt rapid si nici nu o sa aibe timp sa-si dea seama ce a fost."Trece Superman in actiune.Femeia-Fantastica tresare si zice:"Ce a fost asta?"La care Omul-Invizibil raspunde:"Nu stiu,dar ma ustura curul de nu mai pot.."

0 comentarii:

Download programe gratuite cu licenta